matlådor & sallads bar tills sommarn.



NU ÄR DET BESTÄMMT...
jag och mathilda ska börja med matlådor, säker flera som kommer hänga med påt ;)  så jävla härligt , slippa all jävla äcklig skolmat, och vi hinner aldrig in till stan på lunchen för att käka heller eftersom vi aldrig har ens en timma tror jag? och eftersom vi går på lite mer "lantskola" så tar det ett tag att ta sig till något gott ställe om man inte ska äta flottig pizza förstårs.. men jag ska ju vara nyttig. så nej tack! skolan var allmänt trött och jobbig idag, hade sovit minst en halv timma inatt så hade energi som fan , var trött , gick runt och hade ont i revbenen och magen. allt var allmänt trögt! sen kom jag hem till min varma sköna säng , snacka om allt mellan himmel och jord med mina underbara vänner !

  0 kommentarer på "matlådor & sallads bar tills sommarn."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin