nu ska jag sova ,blir att gå upp tidigt imorgon.

blir att sova nu faktiskt, ska upp tidigt imorgon. blir stan ska även träffa mathilda och jenny där som följer med hem sedan. så blir super trevlig dag på stan helt enkelt ! men vill inte sova är inte trött, jag kan inte sova för jag tänker för mycket, jag är hunrig, jag har så mycket energi så jag skulle kunna springa en mil, jag tänker,tänker och tänker. hmmm... inte bra det här.

jag saknar den jag var förr,
fasten jag älskar den jag är nu.

  0 kommentarer på "nu ska jag sova ,blir att gå upp tidigt imorgon."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin