pappa är och hämtar min söta lillasyster, hihi!


pappa åkte precis och hämta min söta lillasyster, saknat henne faktiskt i 2 dagar? haha gulligt är det!! i alla fall blir väl att spendera kvällen med henne film och mys ,prat och sådant. imorgon ska jag in till stan för att fixa nya glasögon (var tvungen att byta bågar..) sen ska jag fixa naglarna och köpa något fint kanske. ska även träffa min brutta vän jenny , som ska med mig hem och sov här. blir god mat också.. (a) hihi ! får ni se imorgon. får se vad som händer imorgon , men jag är trött på att sitta inne fast än jag är sjuk. sen blir det väl att träffa folk och sånt. ska träffa min super saknade barndomsvän felicia sen också.

pusspuss !


jag gillade dig så som du en gång var,
men du förändrades ,
jag börjar tappa tro om ärligheten.

  1 kommentarer på "pappa är och hämtar min söta lillasyster, hihi!"

Postet av: FowZie ♥ ~ felicia aulén
TÄVLING: gör en bild!

läs mer på bloggen! (: http://feliciaaulen.blogg.se
2011-01-04, 21:48:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin