sitter i skolan och filofiserar?

filofiserar? vet i fan vad det betyder.. :o men det lätt smart, så det kör vi på!
ska göra so, men njaa.. sitter på emma och kollar på guldfisk på fb, haha några som kastar det på några i skolan i etuna.. HAHAH ,klockren video alltså gud.
hihi sitter och lyssnar på massa sweet songs, lite för gulligt. mitt humör och leende blir toppen toppen, haha. failt imorse, gick till bussen ,med största leendet.. plus att jag har mina 12 cm? tror jag.. klackar !! halt halt.. speciellt på landet kan jag lova er ! ;)

snart drar jag till stan med mina brudar, ska käka och sånt mys som vi alltid gör.

längtar till helgen... hihi !(a) :love:  KOMMER BLI UNDERBART!

  0 kommentarer på "sitter i skolan och filofiserar?"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin