sover hos mois lois inatt.

har precis fixat klart naglarna :love: super fina!! svängen på stan vart ganska mycket , fick med mig hem 5 par olika thigts, 1 par örhängen, 1 deospray/parfym och gelenaglar, samt massor smink och just det köpte ett svin snyggt linne på cubus :D ajaj, imorgon kommer jag hem tror jag? haha, nej men ganska säkert, men blir sent i think... så får se , men tror jag lägger in bilderna på allt jag har köpt dem senaste dagarna. samt min väska som jag lovat er.
hihi, happy now !! (a)
nu ska jag i alla fall ta och sova snart ska upp med moa runt 6 imorgon fix och sånt, sedan beger vi hos till jb för "prova på dag" eller vad det heter. trevligt! ;)
hoppas ni har haft en bra dag sötnosar :)
nu är det bara några dagar kvar tills jag får min nya mobil , hihi längtar...

  0 kommentarer på "sover hos mois lois inatt."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin