tråkigt att blogga utan bilder.

snart får jag min htc hd eller någon annan.. okej en månad. men det klarar jag ,en månad med en gammal walkman mobil. vi kör på det... work it out liksom. men ska lämna in min gamla och fixa så får jag en ny för det ingår i försäkringen så den blir nog att sälja... ;)
i alla fall dagen börja helt okej, hade överskotts energi som vanligt eftersom jag hade sovit dåligt.. sen efter skolan åkte jag bussen hem, och på bussen ringde brudarna och fråga om jag ville ses, så tog tyget och stack ner till station igen och mötte upp dem där. sen tog vi bussen till netto och köpte lite gott som vi kunde käka medans vi gjorde b*** *** !! ;)  sen vart den klar , super fin. finaste boken , jag svär. sen tog moa och jag bussen ner till rese ,hon åkte efter en stund, sen träffa jag oscar en snabbis och sen tog jag tåget hem. nu har jag precis fixat mig så nu ska jag sova tror jag, ganska trött. men imorgon ska jag handla mina efterlängtade byxor tror jag... wiie!
fyfan, j*kla fitt skola.
3åringar hela högen nästan.

  1 kommentarer på "tråkigt att blogga utan bilder."

Postet av: Anonym
e du & oscar tillsammans? och hur blev ni det isåånafall :D
2011-01-25, 15:41:25

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin