VART TOG GRÄSET VÄGEN???


VART TOG GRÄSET VÄGEN???
tjena alla mina älskade läsare!

sitter här och kollar på olika gymnasium, har ju hittat min absoluta favorit i stockholm. som jag verkligen är kär i och vill gå på. skulle kunna göra (nästan) vad som helst för gå där. precis det jag vill gå. men får väl se, då måste jag ju skaffa lägenhet eller något liknaden.. men skulle också vara en bra och lättnad grej att komma bort från denna stad/byhåla.
dålig uppratering
också jag vet, men var i stan igår också köpte nya glasögon och fixa nya naglar. wiee, behövdes verkligen!! sen så köpte jag inte så mycket mera. 


  0 kommentarer på "VART TOG GRÄSET VÄGEN???"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin