wiiie jag är glad.

wiie nu är jag glad, ska hämta ut mina glasögon imorgon ,fixa naglarna , jag är frisk, och pojken är för gullig hihi! ;) fast jag är förvirrad för *****  och en massa andra saker, jag är ledsen och depress men ändå lite glad för skolan börjar imorgon. shit , vilket inlägg om mitt humör. haha! men orkade faktiskt inte skriva idag, liksom när man är sjuk man gör inte så mycket om man fixar inte till sig med smink och kläder så värst mycket i alla fall inte jag om jag ändå bara ska vara hemma i mitt rum ;)  nu ska jag krypa ner i sängen se en film som jag kan somna till , så jag sedan kan somna skapligt och komma upp till skolan imorgon :)  duktig jag är !
+ att jag har fått mitt skrivbord sålt nu. yes! money money !

  0 kommentarer på "wiiie jag är glad."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin