Borta bra men min säng är bäst! Haha, det ...

img_4126 (MMS)

Borta bra men min säng är bäst! Haha, det är nog  en av sakerna man saknar när man är borta, sin egna säng! Vad är inte bättre än en ny bäddad säng och en skön dusch hemma? Det ska jag och ta och göra nu! Har kommit hem för ett tag sen, packat upp lite smått och fick ett ryck och rensa lite grejer ;) fräschare nu! Imorgon ska jag ta och göra ett ärende på stan, och så ska jag tjocka loss med saknade Mathilda! :D tuppen toppen ni. Vad har ni haft för er idag? :) pussss


  0 kommentarer på "Borta bra men min säng är bäst! Haha, det ..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin