jag älskar mina nya byxor!



Dem passar perfekt! Äntligen hittat en par jeans som sitter bra och sitter snygga på! Jag är den där personen som verkligen hatar att gå i jeans annars, tycker att mina ben bara ser fula och konstiga ut i dem. Men dem här tycker jag faktiskt om! :D

Idag så har jag träffat saknade fläshan som kom hem idag, vi såg bara på film och åt cheez bollz och bullar mums! Sen så skulle hon i alla fall hem, då så rensa jag lite smink haha vet inte varför. Spelade lite elgitarr också, så nu kan jag Final Countdown när jag BLUNDAR ! haha, tufft det där! Sen tog jag massa nya foton, som kommer upp på bloggen sen. Men nu ska jag packa lite av det sista, för åker tidigt imorgon till Öland igen :D

puss snyggingar!

  0 kommentarer på "jag älskar mina nya byxor!"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin