Mina älskade skor, kärlek!  Ligger nu i fö...

img_8701 (MMS)

Mina älskade skor, kärlek!  Ligger nu i förtältet ensam orkade inte med allt snark i husvagnen inatt.. Så sover själv på madrass ute i förtältet istället ;) Det fixade sig i alla fall med bilderna, skulle lägga upp dem förut, men min familj är så tråkig och gå och lägger sig tidigt! :s Så kanske blir en sväng ute senare, skulle träffa några, men det är sånt som märks. Så tråkigt att inte göra något menar jag..  Vad har ni haft för er idag bloggläsare? :)


  0 kommentarer på "Mina älskade skor, kärlek!  Ligger nu i fö..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin