bk glass på golvet


slutade tidigt idag, så dagen spenderades med brudarna sofia och elf på stan !:) var sådär normala som vanligt.. vid 4-5 något så hämta papi upp mig och han lämnade mig vid kyrkan , skulle ha träning tills på söndag. då jag som är ledare för konfimanderna ska hjälpa till och lite sånt.
sen kom min kära mami hem idag från grekland, avis :( men saknad ! hon fyller även år imorgon, så har köpt lite fint åt min söta mor :D nu ska jag inte göra mycket alls, ta en lite promenix runt landet.

puss mina söta läsare !


  0 kommentarer på "bk glass på golvet"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin