hemma från frankrike

hemma från en underbar vecka i frankrike, bilder och vad som hände där får ni ikväll gullisar ! :)
Nu ska jag i alla fall fixa i ordning mig ,packa upp allt och äta lite gott (knappt ätit på en vecka...) sedan ska jag träffa saknade Mathilda som jag inte träffat sen jag åkte :( får se vad vi hittar på, brukar vara lite olika bus och prat. Färga hår när vi har tråkigt... haha ;)
Hoppas ni har haft en underbar vecka på början av sommarlovet, för det har jag!
Saknar stället redan, folken.. allting (förutom maten..) hehe.
Åker väl förhoppningsvis tillbaka snart också.



Sen till Lucas , Krya på dig vännen! Fattar inte varför just detta skulle hända dig.. :( Hoppas du blir bra snart och komma hem.

  0 kommentarer på "hemma från frankrike"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin