outfit från kyrkan


vaknade vid 9 av sms från adam, sen så smsa kristoffer och alla också. käka lite frull och sen kom kruxet.. vad skulle jag göra med håret????! :O först gjorde jag korck skruvar men vart inget bra.. då locka jag "sharkira" lockar istället, vart ganska grymt! :) fixa till mig och klädde på mig, drog till krykan vid halv 1, träffa allt folk. tiden gick och det var dags, alla konfimander skulle in till krykan sedan vi ledare efter, gick väldigt bra tycker jag!:) några konfimander som sjöng, då grät jag nästan!! så underbart fint var det!

drog i alla fall hemåt, sedan skulle vi fira mami med slälkt och sådant. min lilla nohis kusin och joel kom också, gullungar! var med släkten ett tag, sen mötte jag upp natalia på station. vi drog hem till mig prata om livet och allt där i mellan ;) haha, puss på det!

nu ska jag fixa lite bilder från berlin, som kommer upp sedan.. hihi!

  0 kommentarer på "outfit från kyrkan"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin