5 dagar kvar.


gammal bild jag vet, repris och allt! men jag älskar bilden som FAN!!! :love: kärlek till er brudar!

helt okej dag i skolan då! hade 3 lektioner, först mentorstid hände inte mycket, sen hade vi engelska då jag ,olivia och mathilda skulle redovisa våran CHOKLAD redovisning (då vi även var så söta och bjöd klassen på choklad, dem vart jätte glada! hih:) )  och läraren tyckte vi gjorde jätte bra redovisning fast vi kom bort oss lite och inte är dem bästa på engelska ;) ye, går framåt i skolan, känner mig duktig !
sen so, fick sluta tidigare för vi skulle käka tidigare lunch.

SEN HADE VI DANS!!! bugg, vals, foxtrox, hur kul som helst :D alla niorna ska i alla fall dansa i cupolen på onsdag då även några andra skolor ska dit. blir säkert kul! sen drog jag hem till min såfia efter skolan en snabbis.

nu ska jag ta och ringa lite samtal tror jag. puss hörs!

  0 kommentarer på "5 dagar kvar."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin