kärlek för mig är

håller på att packa och fixa. ladda ner massa musik till iphonen och ipod ,gött! :)
längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!  bara några timmar kvar så sitter jag på bussen på väg till idre i en vecka med bara min pappa och en massa härliga grabbar och flickor ! fin vecka kommer det bli ! :D
bara komma bort , och åka skidor och allt...

fast kommer ju såklart sakna mina älsklingar :( :love:   buhu! kom ihåg förra året , dagarna var faktiskt jobbiga av saknader av dem! usch! fan vad jag älskar er! ni är det bästa jag har, aldrig utan er!

  0 kommentarer på "kärlek för mig är"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin