nyss skrivit mitt cv.



nyss skrivit klart mitt cv väntar bara på en referens ;) sen har jag skrivit ett litet brev ,så nu är sommar jobb ansökningar i gång! lite sen men jag är så söt... (a) haah!
i alla fall nice dag, bakat goda bullar med mami och riktig mysig spa dag sen fixat om mina nagalar (igen) fin fina röda ,super vackert :)
pratat ut och snackat om allt och inget med folk idag, så även fast jag var hemma hela dagen, så var det helt okej och socialt ! skönt att snacka ut med en del ibland också ju..
nu ska jag se lite film snacka lite med en, sen ska jag bädda ner mig för skolan imorgon !;)

puss darlings !

  0 kommentarer på "nyss skrivit mitt cv."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin