haft lång bloggpaus


BILDER FRÅN LISEBERG I LÖRDAGS ! :D
dels för jag inte mått så bra i hälsan, var på akuten igår och så :( sen sjukhuset idag igen, ska dit nästa vecka igen... usch! sen så har jag själv inte mått bra, varit förbannad på en idiot ,OCH SJUKT JÄVLA ARG OCH LESS PÅ SKOLVERKET , SOM TOG BORT INREDNING FÖR NYA GYMNASIET EFTERSOM DEM INTE TYCKER DET ÄR NÅGOT MAN SKA HA PÅ GYMNASIET.. (ett argt och jäkligt gött brev väntar er, ta er i röven ! ingen ska förstöra min dröm och min framtid... ;) :) )

  0 kommentarer på "haft lång bloggpaus"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin