lite smått kära faktiskt..


har svenska lektion och sitter med sofia och dreglar på JOEL KINNAMAN ! jag är lite smått kär nu :$
ska ha extra lektion i slöjd idag, så att jag hinner klart med kläningen! wiiiie :D oj tog sån tid att skriva, att nu slutar vi .. ska ha so i några timmar! men vi hörs ikväll antar jag,ska ha filmkväll eller något mys med mina tjejor :love: :thumbup:


  3 kommentarer på "lite smått kära faktiskt.."

Postet av: Emmiz
Jo rosa linner finns kvar.. :) Maila mig på: [email protected]
2011-05-23, 13:10:23
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/
Postet av: Anonym
*SOMMARKLÄNNINGAR

*SÖTA, SOMRIGA TUBLINNEN

*KILKLACK

*HÖGKLACKADE SKOR

*BASEBOLL JACKA (GINA)



FYNDA FYNDA! RIMLIGA, BRA PRISER!



HTTP://FYNDAHORNET.BLOGG.SE/
2011-05-23, 21:00:39
Postet av: karolina
Fin blogg!:D
2011-05-24, 16:26:19
URL: http://karolinaalsetun.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin