studiedag


går kvällen
spenderades med Mathilda och Sofia, vi såg massa film, käkade massa gott och hade mys! sen var jag tvungen att dra redan vid 1 idag.. (vi såg på film till 4 eller så..) så var ganska trött när jag skulle till sjukhuset. men gick bra där i alla fall, åkte hem och somnade direkt. har suttit och latat mig framför tv:n nu ett tag, ska nog fortsätta kvällen så eller så blir det att hitta på något med en.. hehe :)

just det jag är typ 3 år fortfarande så tycker det är kul att kladda med smet.. min syster gjorde muffins och jag var tvungen att klada lite då .. hehe (a)

  0 kommentarer på "studiedag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin