giocato con te come hai giocato con me


haha charmiga brudar i skolan! Fina vänner jag har ♥

Hej på er! Jag har krypt ner mig i sängen och myser... med datorn och uppsatser till sällskap. Tänkte försöka göra klart en uppsats som lärarna tyckte var bra om vi hann klart med innna jul. Den är sån där som man måste tänka, söka och sån där jobbig sak ni vet?:( hehe, känner mig duktig som försöker i alla fall. Sen får vi se hur det går, har ju satsat högt i betyg!;) A flicka nu ju, faktiskt fått 2-3 A:n nu på skolan.. inte illa. För saken är den, vi har knappt haft några läxor eller något. Jaja, nu ska jag faktiskt skriva om förr och nu i hantverk..

kärlek till er!

  1 kommentarer på "giocato con te come hai giocato con me"

Postet av: ninni
aaaaamme du, jag BLUNDAR!! <3
2011-11-21, 16:51:34
URL: http://nattstad.se/ninnileknes

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin