GODMORGON FREDAG

Hej alla fina! Vill bara börja med att säga, hur jävla skönt de är att det är fredag igen +att jag har sovmorgon så ska ta tåget om någon halvtimma, snacka om bra början på helgen! :) Nu har jag fixat mig, käkat frulle och allt möjligt så tänkte slänga in ett blogginlägg innan jag går. Vad som händer idag vet jag inte riktigt än, men skulle nog träffa sofia och några fler, saknat henne så mycket!!

Sen ska jag även säga grattis till min fina vän som funnits för mig i 14 underbara jävla år!! Hon är helt fantastisk.
Så grattis Felicia lilla plutten, nu är du sweet 16 , äntligen! :love:


en liten go bild på henne , sen vi var i hennes sommarstuga!

  0 kommentarer på "GODMORGON FREDAG"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin