snart blir det julmarknad, julkänslor♥



Tja! Ligger i sängen, har nyss sätt klart på Mysteriet på greveholm hehe man fick ju lite julkänslor! :)
Ska äta något snart, skit hunrig! Sen ska jag fräscha upp mig och fixa till mig lite, ska på julmarknad senare med Mathilda, mamma, mormor och min moster mysigt! :D
Kanske köper något juligt eller någon julklapp, sånt som märks.

Haha, vet att jag inte blogga något igår, men sov hela dagen typ.. och sen fick jag ett ryck och möblera om mitt rum. Så nu är det tvärtom allting, snart i alla fall..  ;)

  0 kommentarer på "snart blir det julmarknad, julkänslor♥"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin