STOR FET GODISPÅSE OCH BECK

Bion igår var helt okej, inte alls som Crazy stupied love som vi såg för någon vecka sen. Men In time hade ju Justin Timberlek, så det var ju ett plus! Men filmen var riktigt bra! Så den får ni gå och se med en gullig friend eller någon som ni tycker om ;) Haha, vi hade lite ruligt innan bion.. sen hamna vi brevid några riktigt snygga killar som vi hade sätt innan på bion, trodde att dem skulle gå på något annat.. men nej hela salongen var full av killar + mathilda och jag! :) Haha, fint de där. 

Sovmorgon idag, skönt. Vi hade bara 2 lektioner knappt det.. åkte hem städade, gick till ku och nu sitter jag här ska sätta på beck filmerna snart och trycka i mig min godispåse!! Inte alls dåligt slut på en torsdag..
Sovmorgon imorgon igen, hur skönt får det bli?

Love.

Två ur snygga bilder sen en halloween fest på lovet. Snygga va? Bilderna låna jag av fina lina. Haha jag vet att masken är sne, men den var lite stor ...


  0 kommentarer på "STOR FET GODISPÅSE OCH BECK"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin