svart sotade ögon och redovisning





Snygg sotning va? Det gjorde min kära vän Mathilda, hihi! Så nu är jag snyggt sminkad hehe. Hade idepressintation/redovsining av projectveckan i engelska förut, gick väl helt okej. Längtar tills jag får svar på vad jag fick! :D Nu sitter jag och väntar på svenskan ska vara med ett tag, sen blir det möte! (ska vara med i ett kommun möte) spännande! Efter det blir det stan med min finaste friend, det ni :)

  0 kommentarer på "svart sotade ögon och redovisning"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin