TIPS TIPS TIPSI

Köpte ju detta torrshampo från got2b för några veckor sen, det var helt awesome! Håret vart grymt, lite rufsi rufs. Det luktade gott.

Men en dag när jag kom hem... skulle använda det för jag skulle snabbt iväg, så hade den ramlat, jag tog upp den skulle börja spraya i håret, men det kom inget.. HELA FLASKAN VAR HELT FUCKING SLUT!!! Bara för det hade ramlat?? Sjukt dåligt. Så jag tipsar er om att inte köpa den faktiskt, för hur värt är det att slösa 60-70 spänn på något som kanske inte ens finns kvar nästa dag? Ovärt säger jag bara.


  2 kommentarer på "TIPS TIPS TIPSI"

Postet av: alexandra
Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)
2011-11-11, 13:03:36
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postet av: A
hej jag undra om du vet något om hur plusgymnasiumet är i lnkpg även om du inte går där kanske du vet något om det? :) och se om hur stylist linjen i nrkpg är, ska välja gymnasium snart och skulle gärna vilja veta hur +gymnasiumet är :)
2011-11-12, 16:36:02

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin