vad var det som hände, du försvan för en sekund sen kom du aldrig tillbaka

Åhhhh, trött. Mathilda sov hos mig igår, vi åt pizza på viking, sen gick vi hem och tjocka oss med lite godis och popcorn såg på wallander som vanligt. Sen så börja vi lite smått med en grej, som vi ska starta snart.. spännande! ;) Haha!
Trötta som bara den idag. Skulle ta tåget som vanligt, men hann med ett tidigare så kunde ju lika gärna ta det så nu har vi varit 1 timma tidigare i skolan. Duktiga! Vi somna nästa på tåget och idag går vi till klockan halv 5... bra de där. Kommer vara helt slut efter skolan fan.
Esh nu ska jag hitta på lite på våran nya grej, som kommer snart!! Kan ni gissa vad det kan vara ? ;)




  0 kommentarer på "vad var det som hände, du försvan för en sekund sen kom du aldrig tillbaka"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin