SAM


En härlig fest bild, för ett tag sen, i april någon gång tror jag, då vi hade klassfest!!

Sitter och har sam lektion, klar med allt, så sitter och chillar tills vi ska ha genomgång på frågorna. Lunchen var helt okej i alla fall, fick goda frallor till det också, inte illa där! ;)
Spelar sims också på fb, riktigt nice! Så ni kan ju lägga till mig där ni som är vän, fattar inte så mycket än, men sånt som kommer snart. Skaffade precis för en halvtimma sen typ, haha. Så ska kolla lite. Hihi !
Får se vad som händer idag, sånt som märks, sugen på göra någoting...

  0 kommentarer på "SAM"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin