Sitter i salongen och blir stylad av lilla...

img_8737 (MMS)

Sitter i salongen och blir stylad av lilla Ninni! Inte så mycket bloggning i helgen men har bara varit och myst med dem nära och kära :love:  Idrott efter detta, peppa!!


  2 kommentarer på "Sitter i salongen och blir stylad av lilla..."

Postet av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!
Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2011-10-24, 16:11:41
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postet av: stuffstuff
Vore grymt om du tog en titt i min bloppis

Säljer jackor, pumps, klänningar och mycket mer.

Stuffstuff.blogg.se

Kika bland alla kategorier. KRAM :)
2011-10-24, 18:14:24
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin