VI KOMMER ALLTID HA VARANDRA



Hej på er, allt bra? Sitter just nu hemma och fixar lite med allt. Dagen har spenderats på stan med jenny, mathilda, moa. Älskar er brudar! Vi satt och fika, prata länge, så skönt, ni är så jäkla bra. Jag köpte 2 örhängen och ett sånt där hårsmycke ni vet? :) Sen när jag kom hem , så visade mamma den röda skinnjackan hon hade köpte till mig, den var perfekt!! Precis en såndan jag har letat efter. SÅ GLAD!!! :D Visar bild senare.
Ska i alla fall äta middag med mormor, morfar, mami, papi och lisen snart. Gott!
Sen drar jag mig mot mslätt för träffa mathilda och moa igen, blir mys där hela kvällen, underbart!

  0 kommentarer på "VI KOMMER ALLTID HA VARANDRA"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin