20% på make-up store


wiiiie!! Fick kortet idag från skolan, man har 20% på make-up store varje gång man handlar!! :D (GLAD CHEYYY!!)

Sitter nu i skolan och fyller i något på schoolsoft om personliga saker. Idag är det jäkligt nice dag går bara 8.55 till 12.55 !! Nice :D (har också bara mentorstid, plusset & matte.. så jag klagar inte!) 
Nu ska jag fortsätta med att fylla i "pappret" på datorn.

Ha en bra dag raringar!

  0 kommentarer på "20% på make-up store"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin