EN MASSA HÅR IDAG



Hello darlings! Sitter nu i en av styling salarna och lina håller på och fixa mitt hår. Jag gjorde hennes förut, var en massa lockar, sådär sött med lockar ju! Nu ska hon i alla fall fixa mig , får se vad det blir, spännande ! :D
Mår sådär fortfarnade, så får se hur det blir under dagen. Ska på möte kl 7 ikväll också, så kanske ska vila upp mig? Jaja, sånt som märks då!

Ni får se bild on my hair and make-up tonigth babes ;)


Vad gör ni för roligt idag då? Har ni det lika kul som jag i skolan ? :D

  0 kommentarer på "EN MASSA HÅR IDAG"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin