jag kan inte leva i en gåta

när jag tappade tron om livet,
vart fanns du då?
du var min värd. jag såg upp till dig med stora ögon. du var så mycket. men det verkade som jag inte var något för dig. ibland finns jag, ibland inte. som en skugga. osynlig. nu är allt så komplicerat. vad ska jag göra? vad ska jag välja? jag är bara ett barn. men ingen ser. ingen fattade hur det kändes för mig när du försvann. mitt liv och min värld vart inte värd något, det fattades mening. jag har känt dig i hela mitt liv. du skulle vart min syster. ibland undrar jag. det finns så mycket jag skulle vilja säga till alla. jag är trött på detta. jag vill inte ha det så här. det tar kål på mig..


en bild för lite mer än ett år sedan.

  0 kommentarer på "jag kan inte leva i en gåta"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin