NORRKÖPING-MJÖLBY-LINKÖPING-VIKINGSTAD

Hallå babes! Vad har ni gjort idag ? Haft en bra dag ? :D
Själv skaddade jag min lilla stackars tå på idrotten.. hehe! Den är helt svullen och ful nu :( Kan knappt röra den, stackarn (tån alltså..)
Efter skolan så drog Mathilda och jag lite sådär random till Mjölby?? Haha! Chilla runt, käka lite, åkte till Linköping hahahah fy fan alltså vilka garv anfall vi haft idag! (var nog något skumt i tuggummina...)
Sen åkte jag hem vid 6. Hunnit med mycket idag ,för att varit skola tycker jag ;)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och mumsar i mig choklad! - usch måste börja träna snart igen...



Fina vänner va?? Puss på dem !!

  0 kommentarer på "NORRKÖPING-MJÖLBY-LINKÖPING-VIKINGSTAD"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin