sova nu? låter bra.



nu ska en trött chey sova. vila upp sig för morgon dagen. då det är skola. fan vad jag längtar! jag gillar att gå i skolan... ( haha vet inte hur många gånger jag har sagt det nu.. ) ska i alla fall bli skönt att träffa alla underbara människor igen, saknat min klass, den är så fin & rolig! love! och att vi har hantverk på morgonen gör ju livet bättre faktiskt, så skönt! sen har vi idrott och plusset, så det blir en bra och lung start på veckan! apropå designen, är den ju nästan fixad och snygg igen. ska bara fixa med headern och lite annat smått. men det funkar ju sålänge? japp! :)
nej, usch, jag ska vara duktig. sova nu? låter bra ja!

love darlings ♥

  0 kommentarer på "sova nu? låter bra."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin