trött, trött och trött.

Hej babes! Bra med er? Själv mår jag som jag förtjänar... jaja, ska sova snart (igen) vart väckt förut... :(
Dagen har varit seg och jobbig fastän jag har haft 1,5 lektion. Hehe, sista studen av matte lektionen så åt vi tårta som våran ur gulliga klass hade köpt till våran matte lärare, ganska gullig klass va? ;)
Sen slutade vi mathilda och jag åkte hem till mig och chilla ett tag. Sen när hon åkte, så somnade jag..
Och nu ska jag sova igen!! ;)

Imorgon ska jag köpa mig en sallad. Mums. Länge sedan :D
Jag ska försöka.... med att sluta äta godis och andra onyttigheter också!! Hmmm.. får se hur det går med det.
Sen jag ska också börja träna med min pappa på morgonen snart också. Träning och hälsa..here i come!
Säger inte att jag är tjock. Absolut inte! Men jag vill börja träna, få snygga former, känna mig fräshare, bli vältränad!! :D Då för bästa resultat är det ju bra och sluta smaska på något gott hela tiden...

  0 kommentarer på "trött, trött och trött."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin