call me maybe

Hej på er sötnosar! Sitter just nu i min säng och chillar galet, haha. Har städat och duschat, planerat valborg i sista sekund... ;) bra där! Fixat de mesta, men just nu gick en plan åt ***** . Men de fixar sig väl alltid. Men det är bestämt att vi ska till Motala nu i alla fall.

För övrigt så har denna dagen gått åt **)?@@(&#)=" .. typ så.
Börjar med att min elgitarr välter ner över mina ljusstakar och 2 går sönder.. 1 kvar jamen kul! Sen när jag ska hälla ut en gammal cola som jag trodde kolsyran var slut i så sprutar den över hela mig och i håret (ny duschad då också...)
Bra dag... jaja gråter inte tårar för det. Nu taggar jag galet för kvällen med mina bästa brudar och nytt härligt folk!


  0 kommentarer på "call me maybe"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin