förbaskat bra

 
 
Fan vad jag älskar livet. De är så förbaskat bra! Varit dålig på update i know. Men har haft riktigt slapp dagar, tränat en hel del, kollat os, varit med sambon, sprunigt på ågatan och såklart badat i alla fontäner! (en standard.. hade ju bara kvar en fontän från förra sommar, så vi körde på alla. Haha!)
 
LINKÖPING. Vi pratar så jävla fult, men fan vilken underbar stad. Kärlek.
 
Nu ska jag duscha och senare idag blir det att kolla på LHC första ispass för säsongen. Så jävla grymt. Ska försöka bli duktig att uppdatera igen, kärlek till er med. Imorgon ska jag till skännige, sen till ekön över helgen troligtsvis.. så har ju en hel del att blogga om. Annars blir det säkert en stor bildbomb när jag är hemma!
 

  0 kommentarer på "förbaskat bra"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin