godmorgon

Usch. Idag mår man ju som man förtjänar haha. Nejdå, tog de ganska lungt med drickan igår ;) Känner mig hur äcklig och ofräsh som helst just nu, så blir en dusch nu. Får gäster kl 3 också, fira min pappa & syster!! Grattis i förskott sålänge. Kvällen igår var ju sjukt bra. Började med att jag fixa mig här och förkrökade lite med småttingarna. Sen drog jag vidare till rese för möta upp sofia och åka till Natalia, där Anton var också. Vi chilla och fixa oss lite där, sedan drog vi mot keep, där de var ganska lamnt (var bara småglin där då..). Men "de blir vad man gör de till". Sen var jag med allt och alla, lite här och där, överallt. Haha. Röjet börja ju efter 12, då de var galet bra drag vid stora scen, vi körde loss. Vid halv 2 skulle jag och några andra dra oss hemåt , så först vart de donken. Sen sprang jag och Moa ner till station för inte missa tåget (6 min!!) Fan vad duktig vi är. Mötte även en hel del vänner där som man inte har sett på länge. Trevligt! Sen ringde Lina, lite full och glad till mig. Så blir antagligen Katrineholm imorgon för lite krök. Nu ska jag börja fixa iordning mig för gästerna, så vill bara avsluta med "tack för en underbar kväll allihopa, folk och noriell & kvv ni gjorde hela kvällen ♥
 

  0 kommentarer på "godmorgon"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin