what goes around comes around

Hejhej! De senaste dagarna har jag varit i norrpan (norrköping) och bott fredag-tisdag hos min vän Natalia och varit med de finaste vännerna man kan ha. Lägger upp bilder imorgon! Varför jag inte har uppdaterart tidigare idag är för mitt internet vill funka när och vart han/hon vill. Så idag har jag renast lite små skit och fixat i rummet lite, kollat Pretty littel liars och one tree hill, lagat mat och klippt mig i topparna lite grann. Funderar på att köpa färg imorgon och färga de också, nu till hösten... får se hur de blir. Och vilken färg?? Ska jag bli ljusare, mörkare eller kanske färga rött? ;) Nu ska jag se film. Kärlek ♥
p.s om en vecka börjar jag skolan = mera updatering .. 
 
 
Något sånt kanske..?

  0 kommentarer på "what goes around comes around"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin