dina ord var så vackra, de var de orden som fick flickan på fall

så söt man kan vara sjuk, osminkad och trött sådär... riktigt fräääsh

Hej, allt bra? Jag börjar faktiskt bli bättre :) Riktigt skönt! Gjorde franskmanikyr nyss på naglarna, vart ganska bra.. måste bara göra om tummarna för jag var lite klantig haha. Tänkte duscha lite snabbt och sedan lägga mig i sängen för film och popcorn. Sen ska jag ta tummen upp i röven och göra lite plugg och imorgon söka praktik, ingen utväg nu. Har inte så mycket mer att skriva än att jag var på ikano i typ en kvart innan det stängde idag haha, var tvungen att handla lite till halsen. Men nu ska jag duscha , vi hörs finisar ♥


  0 kommentarer på "dina ord var så vackra, de var de orden som fick flickan på fall"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin