hockey och hunrig

Tja! Allt bra? Jag är fortfarande hemma, mår inget vidare.. just nu är jag så jävlans hunrig, men det finns inget hemma som jag vill äta. Så får väl hitta på något. Checkar lite hockey också, jämnt.. AIK-LHC, kom igen grabbar ta det här!! ♥
Tänkte ta och fixa mina ögonbryn, ta ett mysigt bad, måla naglarna blå igen (tror jag.. vill att de ska växa också, så får se!) och göra lite sådant mys. Hoppas ni får en fin lördag babes, puss !


  1 kommentarer på "hockey och hunrig"

Postet av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!
Hej på dig! :)

Va gärna med och tävlar om veckans blogg och får chansen att synas med en FET bildlänk på min blogg i en hel vecka! Tävlingen avslutas IMORN på måndag den 20e & vinnaren utses på kvällen ;)

http://sense.webblogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang-1.html
2012-02-19, 21:16:56
URL: http://sense.webblogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin