lite över det vanliga



Otroligt söta bilder eller vad säger ni ?? ;) Haha blivit lite instagram beronde...

Skolan rullade väl på som vanligt och så. Pluggade på och var lite pluggis , hehe bra där! Tåget hem efter skolan, papi hämtade mig och han släppte av mig vid Rum intreiör för jag skulle söka praktik där. Gick väl sådär, men det skulle i alla fall ringa i veckan :thumbup: Nu sitter jag här hemma, snacka nyss lite med Ninni gummsan... är jätte sugen på pizza, får se vad det blir för mat. Jaja, ska väl lägga in kläderna och smyckerna från helg shoppingen sen också. Men vi hörs, love ♥

  0 kommentarer på "lite över det vanliga"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin