ögonbryns problem

Hej på er sötnosar! Som ni kanske vet eller inte vet, så har jag en ting på ögonbryn, jag ÄLSKAR ögonbryn! Tyvärr är det så att jag hatar mina... för ni vet när man var i den där åldern man plockade sönder dem så att de knappt syndes? Självklart gjorde jag också det och inte blev det bättre utav att jag har ganska tunna, fula, glesa utan att plockat dem. Nu är det så att jag älskar tjocka fina ögonbryn, men vet inte hur jag ska få det utan att måla dem varje morgon? För jag vill liksom ha snygga ögonbryn naturligt, utan att behöva sminka på en massa.
Så har någon något tips dem vill dela med sig ?? Så mejla mig eller kommentera gärna, MASSOR AV PUSSAR ♥



Bloggaren Tyra Sjöstedt hennes ögonbryn är så jävlans snygga... perfektion!

  2 kommentarer på "ögonbryns problem"

Postet av: Anonym
raka bort dom och låt dom växa ut igen :)
2012-02-19, 15:17:40
Postet av: Maja
Jag älskar sådär lagom tjocka ögonbryn, brukar spara allt där fram och bara noppa under vid bågen och slutet, sen brukar ja trimma dem med en nagelsax för att de ska ska se lite buskiga o tjockare ut (fast bara där fram)

:D
2012-02-19, 16:52:10
URL: http://m-aja.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin