sometimes we fall sometimes we fly

Tja, min uppdatering är usel jag vet. Lovet var galet bra, så hann knappt sätta mig vid datorn för skriva om allt som hände. Kan knappt fatta att jag har så bra vänner, utan dem hade jag varit som en gammal tant som sitter hemma och klappar en katt eller något haha. Nemen de jag vill säga är att jag är så glad att jag har så fina vänner, ni är bezt ♥
Idag hade jag migrän när jag vaknade så har bara legat hemma och inte gjort ett piss idag faktiskt.. knappt rört mig fan. Jobbigt.

Har en sån ångest över allt också, allt känns jobbigt... Men allt går bra och jag mår bra.. vet inte riktigt vad jag har ångest över just nu. Känner mig inte heller alls lika glad längre, ska ta ett bad och ha lite spa ikväll (och städa lite in my room hehe, i need that!
Yeah yeah, vi hörs babes !



  1 kommentarer på "sometimes we fall sometimes we fly"

Postet av: Clara
Sån där ångest utan stor anledning beror ofta på att det är vinter, iaf för mig... allt bara känns så jobbigt! hoppas du mår bättre :)
2012-02-29, 11:48:16
URL: http://cesio.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin