godmorgon

Tja, godmorgon gullungar! Idag skulle jag helst bara ligga kvar i sängen i timmar, inte någon skola.. men slapp dag och allt, så drar mig iväg i alla fall. Fixat klart mig snart, ska packa det sista sen ska jag gå i alla jävla snö till tåget. Seriöst, varför ingen snö i december och snö nu i januari? Onödigt. Den enda gången det ska vara snö är de där två veckorna under jul och nyår typ. Sen ska det vara minst 20+ och sol ;) Då skulle jag trivas!

Haha jaja, nu ska jag dra snart innan jag missar tåget, vi hörs senare. Love ♥


  1 kommentarer på "godmorgon"

Postet av: Anonym
va håller du o matilda på med i eran gemensamma blogg?:p larvigt^^
2012-01-12, 19:04:22

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin