HOCKEY NATT

Tja! Sorry att jag inte blogga igår mer sen, men då får jag göra det idag yey. Tror inte att en enda svensk hade tid att läsa bloggar eller något igår ändå va? VM-guldet inatt, fan vad fint säger jag bara! (+att LHC vann ju igår mot AIK) Fan vilken kärlek! VM-guld helt sjukt??!! stolt svenskt som fan nu, hockey forever in my ♥ ! (lite töntigt? hehe jodå...)
'
Dagen igår i alla fall, fixade lite i mitt rum som pappa och jag ska fortsätta med idag (ni får antagligen se det idag eller så, när jag är nöjd så att säga haha). Sen fixade jag mig, för skulle kanske inte gå i morgonrock och underkläder på hockeyn ? ;) haha. Sen åkte vi och hämta tildisen, dem slängde av oss vid cloetta pizzerian så då tjockade vi oss med mer pizza idag igen, bra att ladda en sådan härlig match med ju! Sen bänkade vi oss i cloetta och bara chilla tills matchen började. Just det vi köpte sånna där snygga halsdukar, kände att det var på tiden ;)
Men nu ska jag chilla lite så jag bloggar mer under dagen, puss!


  0 kommentarer på "HOCKEY NATT"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin