jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag

Hey babes! Tog ett litet break, hade ju vartit lite halv off ett tag också. Men känner fortfarnade att jag kommer vara lite off på bloggen. Har mycket att göra just nu som tyvärr är viktigare än att blogga haha! ;)
Sen varför jag tog ett break var för jag hatade min design, bilder, ikoner, text... you name it! Så var tvungen och pilla ihop något snyggt kände jag. Lyckades väl lite, men är inte direkt klar. Fattar inte hur jag ska få ner kommentars grejen från rubliken?? Om någon söt själ där ute vet så kan det ju höra av sig på en kommentar eller mejla mig på [email protected] eller så :)


  0 kommentarer på "jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin