lite uppdate och svar på anonym

Tja, haft fullt upp i veckan så har knappt kunnat blogga. Igår var jag och Mathilda på ikea och kollade lite saker, provade sängar och kollade på spegeln jag skulle köpa. Idag efter våran långa skoldag (11.50...) haha! Så åkte brudarna hem till Linköping, jag och Mathilda åkte hem till henne och gjorde mat och kollade på "tv" haha;) Sen gick vi ner till stan för kolla praktik, men mitt var stängt och Mathilda hittade inget, så jag ska mejla dem ikväll istället. Sen chilla vi runt överallt på stan, haha jag köpte en rosa fin toaborste för 12 kronor på lagerhause....
Jaja, hemma nu i alla fall. Moa och Jenny vill att jag ska med på fest till Åtvidaberg imorgon så vi får väl se vad som händer.
'
Svar på anonym i "Godmorgon"
Just det fick en rolig kommentar från någon i Linköping som var anonym idag också.. ;) Haha!
Tyck att det Mathilda och jag gör på våran blogg är larvigt, det bryr jag mig inte om. Visst endel inlägg är nu är lite halv fjoppiga, so what? Allt behöver inte vara seriöst ju, blir så lång tråkigt och allt samma skit, lite omväxling i livet behövs. Och detsutom så ska vi bara göra videoinlägg, men vi är dels tröga på hur man gör sån där cool video (vi har flera på gång..) och lite halv tomma på ider, ingen tid.. :)
Så det är bara vänta anonym, det kommer mer larvigt!!! :D



  0 kommentarer på "lite uppdate och svar på anonym"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin