mitt nyår

Tja babes! Orkade inte blogga igår så jäkla sliten och trött.. Men nu ska jag berätta om mitt nyår, känner att detta inlägg kommer bli rikitgt långt, men det är väl roligt?
'
Lördagen börja i alla fall med att jag åkte in till stan och mötte upp mathilda för köpa sista minuten kläder och allt de där välbehövliga till nyår ;) haha! Så vi var ganska stressade när vi var på ikano och klockan var 12.30 och vi skulle ta en buss till rese för att hinna med tåget till Norrköping. När vi kom till Norrköping så var Mathilda jäkligt hunrig så vi gick med alla våra påsar och prop fulla väskor till Max som ligger precis vid rese (eftersom tåget till kholm skulle gå om 1 timma typ...) Sedan när vi var klara mötte vi upp Natalia och satt oss på tåget mot kholm där vi mötte upp Lina och Renee. Sen var vi östgötar hemma hos Lina där vi fixa oss och lagade mat. Vid 7 tiden var vi fortfarande inte klara haha, vi åt i alla fall middag. Sen kom det massa brudar på förkrök. Sen kom det ännu mer killar och brudar. Var lite lamt i början, men sen vart det fart på det! Och fy fan vilket bra nyår säger jag bara.. haha galet vad nice det var i kholm. Vid 1 så drog vi ut alla människor, hamnade på en pizzeria, sen i centrum någonstans, kom väl hem till Lina vid 4 någon gång.
'
Dagen efter är väl som alla andra haha. Vi åt i alla fall våran efterrätt (brylepuddigen) och mackor till frukost, haha gott. Sen så chilla vi hela dagen, vid fem tiden tog jag, Mathilda, Natalia tåget hem till Norrköping, sen åkte jag och Mathilda vidare till Linköping.
Haha det var väl allt.
OCH JUST DET!! IDAG ÅKTE MIN TANDSTÄLLNING UT, WIIIE!





vart inte så mycket bilder, men här har ni några få bilder innan allt börja haha.

  0 kommentarer på "mitt nyår"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin